top of page
  • Zdjęcie autoraKtóraś z Ferajnianek

#wlamsiedomozgu



Hejka!

Wczoraj rano (o jedenastej xD) przyszła do mnie paczka... Była to zamówiona przeze mnie i moją mamę książka o tym jak się uczyć- "Włam się do mózgu" Radka Kotarskiego (tak, tego youtubera "Polimaty"). Prawdę mówiąc, kiedy ją wypakowałam nie od razu zorientowałam się, że ten Radek to TEN Radek. Nabrałam podejrzeń dopiero przeglądając tę książkę.

A, no tak. razem z nią był list, który tutaj załączam:



Są w nim zawarte informacje:

  • Odpowiedź na pytanie "Dlaczego postanowił napisać książkę na ten temat?",

  • Podziękowania w imieniu dziecka, któremu tą książką ufundowało się obiad ( w ramach programu "Pajacyk")

  • Zachęta do pisania w mediach społecznościowych postów z hashtagiem "#wlamsiedomozgu" i chwalenia się postępami w nauce.







Książka jest bardzo ładnie wydana- ma śliczne ilustracje oraz zdjęcia.





7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page